Google Analytics a další nástroje pro vyhodnocování sociálních sítí #1

Zaměříme se na to, jak vyždímat z Facebook a Instagram kampaní co nejvíce rybiček, aby zbylo hodně pro žraloky. Bude to hodně o číslech, číslech a zase jenom číslech.

O akci

O analytice sociálních sítí Facebook a Instagram promluví žralok na slovo vzatý *Daniel Šilha * ze ** Socialsharks. ** Internetová analytika je dnes postavená převážně na Google Analytics. Pokud se však chcete ponořit více do hlubin analytiky sociálních sítí, musíte znát správné postupy a další nástroje. Daniel rozebere různé typy kampaní, a jaký by měl být jejich účel. Správný účel kampaně je zárukou úspěšné kampaně. Jsou s tím spojené i specifické metriky, které je u nich potřeba sledovat. Bude se mluvit o cílení facebookových kampaní. O tom, jak vytvářet cílové skupiny pro kampaně a jak analyzovat FB kampaně pro zlepšení cílení. V Google Analytics Dan ukáže, jak dohledat výsledky kampaní na sociálních sítích, a jak používat UTM parametry. Téma je hodně obsáhlé a bude na co se těšit.

Přijďte na Google Analytics a další nástroje pro vyhodnocování sociálních sítí #1

Google Analytics a další nástroje pro vyhodnocování sociálních sítí

Zaměříme se na to, jak vyždímat z Facebook a Instagram kampaní co nejvíce rybiček, aby zbylo hodně pro žraloky. Bude to hodně o číslech, číslech a zase jenom číslech.

15.03.2017 19:00 - 21:00

Adresa

Club Země
Ve vchodu první dveře vlevo.
Nádražní 76, Smíchov, Praha 5
ukaž na mapě

Organizují skupiny